Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.

Dzisiaj jest: 19 Kwiecień 2024    |    Imieniny obchodzą: Adolf, Leon, Tymon

slide_7 slide_8 slide_1 slide_3 slide_2 slide_9 slide_10 slide_12

Zamówienia Publiczne

Kontakt E-mail: informatyk@zozbogatynia.pl

eWUŚ informacje

E-usługi

Instrukcje

Pakiet onkologiczny

Obiekt monitorowany

Informacja

INFORMACJA

Dnia 08 października 2020 roku w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Bogatyni zostanie uruchomiony Punk Pobrań materiału biologicznego do przeprowadzania testów na obecność wirusa SARS-CoV-2. Punkt Pobrań będzie funkcjonował w budynku Szpitala (ul. Szpitalna 16) –
 biały kontener przy wejściu do laboratorium i będzie czynny codziennie
w godzinach od 7:00 do 10:00.

W Punkcie Pobrań można:

  1. Bezpłatnie pobrać materiał biologiczny od osób posiadających skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawione za pośrednictwem aplikacji gabinet.gov.pl;
  2. Komercyjnie pobrać materiał biologiczny od osób posiadających potwierdzenie zapłaty za badanie uiszczone w kasie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni.

Numer telefonu dla pacjentów umawiających się na wymaz: 
500 451 697 – w godzinach od 10:00-14:00

.Szybkie testy serologiczne na COVID-19 – czy warto? - EUROIMMUN Blog

Rządowe wsparcie sprzętowe z Agencji Rezerw Materiałowych dla SP ZOZ w Bogatyni

W związku z trwająca pandemią COVID-19 Szpital Gminny w Bogatyni pozyskał nowy sprzęt medyczny w postaci kardiomonitorów, pomp infuzyjnych, respiratorów, termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, laryngoskopów, worków typu AMBU do wentylacji zastępczej oddechowej. Dodatkowo jednostka wzbogaciła się o wózki do transportu pacjentów, statywy do kroplówek oraz środki ochrony indywidualnej dla pracowników. Wszystko to udało się pozyskać przy wsparciu Wojewody Dolnośląskiego oraz pełniącego obowiązki Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia - Wojciecha Dobrołowicza. Otrzymany sprzęt znacznie podniesie jakość świadczonych usług medycznych w zakresie diagnostyki i leczenia pacjentów naszej placówki.

zdj1zdj2zdj3zdj4zdk5zdj6zdj7

Podziękowania

 

W imieniu własnym i pracowników SP ZOZ w Bogatyni bardzo dziękujemy WSZYSTKIM PRACOWNIKOM Szkoły Podstawowej nr 3 za okazaną pamięć i życzliwości w tym trudnym czasie dla wszystkich.

Jednocześnie składam wszystkim pracownikom Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni życzenia Radości, Miłości i Pokoju oraz wszelkiej pomyślności na czas świąteczny i noworoczny.

p.o. Dyrektor SP ZOZ Bogatynia mgr Paweł Juszyński 

Ogłoszenie

W związku z ogłoszeniem przez Ministerstwo Zdrowia Narodowego Programu Szczepień w dniu 15 grudnia br. (opublikowanego na stronie internetowej www.mz.gov.pl)

informujemy, że Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni wyznaczony jako szpital „węzłowy”, będzie szczepił personel medyczny i niemedyczny przeciw COVID-19 także innych jednostek, m.in. szpitali, przychodni i aptek. 

Na zgłoszenia podmiotów medycznych czekamy do dnia 18 grudnia 2020 roku do godziny 10:00.

Podmioty zainteresowane zaszczepieniem w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Bogatyni swoich pracowników proszone są o przesłanie zgłoszeń podmiotów na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Zgłoszenie powinno zawierać nazwę i adres podmiotu, REGON, dane osoby kontaktowej (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu) oraz numery PESEL zgłaszanych pracowników, a także skan zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej).

Materiały - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Podziekowania

Dzięki staraniom pełniącego funkcję Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia Wojciecha Dobrołowicza, wsparciu Pani wice minister Marzeny Machałek oraz Wojewody dolnośląskiego Jarosława Obremskiego, Wojska Obrony Terytorialnej dostarczyły w pierwszy listopadowy weekend do bogatyńskiego Szpitala respirator. Jest to drugi respirator w naszej placówce i w znaczącym stopniu poprawi bezpieczeństwo pacjentów w tym trudnym czasie.

Dziękujemy w imieniu pacjentów szpitala oraz całego personelu.

 

Komunikat

UWAGA KOMUNIKAT !!!!!!!

DRODZY PACJENCI

W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA EPIDEMIOLOGICZNEGO PONIŻEJ ZAMIESZCZAMY ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE BUDYNKU SZPITALA I OŚRODKÓW ZDROWIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI

  1. Drzwi wejściowe na teren budynków SP ZOZ w Bogatyni są zamknięte.
  1. Osoby zgłaszające się wchodzą pojedynczo.
  2. Osobie wymagającej pomocy może towarzyszyć tylko jeden opiekun.
  3. Pacjenci są umawiani na wizytę na konkretną godzinę.
  4. Z przyczyn od nas niezależnych godziny przyjęć lekarzy mogą ulec zmianie.
  5. Na poczekalni może znajdować się tylko tyle osób ile jest wyznaczonych miejsc siedzących.
  6. W przypadku zgłoszenia się za wcześnie na wizytę lekarską oraz braku miejsc na poczekalni pacjent będzie zmuszony oczekiwać na przyjęcie na zewnątrz.
  7. Osoby wchodzące na teren SP ZOZ w Bogatyni mają obowiązek:
  1. Zasłonić usta i nos;
  2. Zdezynfekować ręce;
  3. Zmierzyć temperaturę ciała.
  1. Każda osoba zgłaszająca się na wizytę lekarską, pielęgniarską lub na inne badanie (USG, RTG) musi wypełnić Ankietę wstępnej kwalifikacji.

10. Osoby zgłaszające się do Szpitala z temperaturą i kaszlem nie wchodzą wejściem głównym, tylko są kierowane do lekarza POZ lub na Izbę Przyjęć Zakaźną.

 

Wszystkie wprowadzone wyżej zasady są wymuszone stanem epidemii i mają zapewnić bezpieczeństwo zgłaszającym się do nas pacjentom oraz personelowi udzielającemu świadczeń medycznych.

 

Za wszystkie niedogodności przepraszamy i prosimy
o wyrozumiałość.

Badania krzywej cukrowej

INFORMACJA

 

Informujemy, że od dnia 24.08.2020 roku badania krzywej cukrowej pacjentek ciężarnych będą pobierane
w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Bogatyni
przy ul. Szpitalnej 1 w środy i czwartki od godz. 07:00
po uprzednim zarejestrowaniu się
pod numerem tel. 075 77 39 331

Podkategorie

  • Dieta

    Celem programu jest zwiększenie dostępności porad żywieniowych oraz wdrożenie optymalnego

     modelu  żywienia świadczeniobiorców w szpitalach